ZADZWOŃ REZERWUJ GPS
Wyróżnienie hotelu New Skanpol nad morzem

Booking.com o hotelu New Skanpol

Serwis booking.com to jeden z najpopularniejszych portali, pozwalających na znalezienie obiektu noclegowego. To właśnie dzięki niemu miliony turystów z całego świata mają dostęp do najlepszych kompleksów wypoczynkowych. Z przyjemnością informujemy, że nasz hotel New Skanpol kolejny raz został wyróżniony przez Użytkowników tej platformy!

Dobry hotel w Kołobrzegu? Wystarczy wejść na stronę booking.com i zaznaczyć miejscowość Kołobrzeg, by w ciągu kilku sekund otrzymać ponad 900 wyników – miejsc, w których warto zatrzymać się w tym właśnie mieście. Na pierwszej stronie prezentowane są obiekty wybrane przez booking.com – to zaledwie kilka miejsc z 900, a New Skanpol znajduje się w pierwszej piątce! Jeśli zawęzimy wyniki wyszukiwania do hoteli, New Skanpol zajmuje miejsce na podium.

Wyróżniony i nagrodzony

Serwis booking.com to jednak nie tylko „algorytm” decydujący o umiejscowieniu na stronie poszczególnych ośrodków wypoczynkowych. To przede wszystkim serwis, który uważnie słucha swoich użytkowników. Opinie o hotelach czy pensjonatach dodają właśnie użytkownicy booking.com i to na ich podstawie poszczególne obiekty noclegowe, mogą otrzymać nagrody i wyróżnienia. I choć dużą rolę odgrywa ilość recenzji wystawionych przez Gości danemu ośrodkowi wypoczynkowemu, to – naturalnie – najistotniejsze jest to, co Goście mają do powiedzenia innym na jego temat.

Z tym większą przyjemnością informujemy, że hotel New Skanpol po raz drugi z rzędu, otrzymał tak wiele pozytywnych opinii, by móc pochwalić się Guest Star Award 2018 przyznawaną przez booking.com. A co dla nas jeszcze ważniejsze, w ciągu roku liczba zadowolonych Gości New Skanpolu wzrosła, a tym samym – otrzymaliśmy wyższą ocenę!

Zmieniamy się dla Was na lepsze” – to nie są puste słowa

Na naszym blogu, ale i na stronie głównej hotelu (zwykle w okresie zimowym), informujemy o pracach prowadzonych w New Skanpol – modernizacji obiektu, nowych atrakcjach i udogodnieniach dla Gości. Jak widać po ocenach w booking.com, pisząc o wszystkich tych zmianach, nie stosujemy „chwytów marketingowych” czy pustych sloganów. Naprawdę z każdym rokiem chcemy być dla wszystkich Państwa hotelem, któremu bez wahania przyznają Państwo wysoką ocenę. I nie tylko dlatego, że na terenie obiektu powstał basen czy że nasze Cetrum Wellness i SPA stało się prawdziwą oazą wypoczynku. Ale również dlatego, że nasz personel kocha swoją pracę – i, co jest dla nas największą nagrodą – nasi Goście nie tylko to dostrzegają, ale i doceniają. Choćby poprzez wspomnienie miłej obsługi podczas pisania recenzji na booking.com czy w innych serwisach, pozwalających na podzielenie się swoimi wrażeniami po urlopie czy rodzinnych wakacjach.

Nie spoczywamy na laurach

Naszym celem jest zapewnienie naszym Gościom jak najlepszych warunków, a zatem i ciepłych wspomnień związanych z pobytem w New Skanpol. Kochamy naszą pracę i zawsze staramy się, by było to widać w każdym naturalnym uśmiechu recepcjonistki, pań dbających o czystość hotelu, pracowników działu rezerwacji, a także samego kierownictwa, który całą duszę wkłada w to, by z roku na rok New Skanpol był coraz lepszym hotelem. I to właśnie nagrody i wyróżnienia przyznawane nam przez Państwa, są dla nas najcenniejsze.

Możemy Państwu obiecać, że i w roku 2019 zrobimy wszystko, by wszystkich naszych Gości miło zaskoczyć. Nasz Zespół, pełen pomysłów i życzliwości, dba o Państwa komfort o każdej porze roku. Mamy nadzieję, że wszyscy, którzy spędzą u nas weekend, dłuższy urlop, ferie zimowe czy wakacje, będą zadowoleni z dokonanego wyboru. I jeszcze nie raz do nas wrócą. Czekamy na Państwa i dziękujemy, ponieważ zdobyte przez New Skanpol nagrody zawdzięczamy właśnie naszym Gościom. A to cieszy nas najbardziej!

 

powrót do bloga

Booking.com o hotelu New Skanpol

„Diamentowy” New Skanpol
Nagroda Guest Review Award od użytkowników booking.com


ZAPISZ SIĘ NA NASZ NEWSLETTER